😱 Nenechte si ujít Black Friday! V košíku zadejte kód BLACK a získejte slevu 20 % na celý nákup!

Máte nějaký dotaz? +420228227652 info@lashespro.cz

Mohlo by se vám líbit

Košík0

V košíku nemáte žádné zboží.

Měla byste opravovat zpackanou práci jiné řasové stylistky? Poradíme

17.06.24 1322x přečteno

Sdílet



Přišla za vámi na doplnění klientka s umělými řasami aplikovanými od jiné řasové stylistky? Jestli váháte, zda řasy doplnit, nebo ne, mám pro vás jasnou odpověď, protože i mně se tyto situace dějí poměrně často a už moc dobře vím, jak k cizí práci přistoupit tak, abych si nezkazila reputaci a klientka odcházela spokojená.

Pečlivě si vybírejte svou řasovou stylistku. Zničené řasy se do pohody vrací dlouho.

Nejspíš vás nepotěším, ale umělé řasy aplikované jinými řasovými stylistkami ze zásady nedoplňuji. A hned se dozvíte proč. Moje zkušenosti s pracemi jiných stylistek byly vždy velmi špatné, takže řasy pokaždé raději sundám. Až v devětadevadesáti procentech případů to považuji dokonce za nezbytnost, protože několik řas slepených dohromady ani demodexů se zkrátka dobře jinak nezbavíte. A to nemluvím o tom, že případná reklamace by šla za vámi, nikoliv za předchozí řasovou stylistkou.

Jiná stylistka znamená odlišný postup i produkty

Z logiky věci jistě chápete, že každá řasová stylistka používá jiné umělé řasy, jinak je aplikuje a také využívá produkty, které mohou v kombinaci s těmi vašimi nadělat pěknou neplechu. Vaše práce mluví za vás, a tak je mi jasné, že chcete, aby byl výsledek co nejlepší. Proto řasy klientky nejdříve umyjte čisticí pěnou (v případě přítomných trudníků opravdu důkladně) a odstraňte pomocí removeru. Pak postupujte, jak jste zvyklá.

Slepené řasy jsou zlo

Přišla k vám nová klientka, která má několik řas slepených dohromady? Tak to si můžete být jistá, že předtím byla u stylistky, která neumí pracovat s klasickým lepidlem. U něj totiž není možné aplikovat umělé řasy na jednu řasu vedle druhé, ale je nutné místa aplikace střídat. Pokud ale upřednostňujete aplikaci na jedu řasu za druhou, tak vám doporučuji pořídit si UV systém, který s oblibou používám také já. Díky němu se řasy nikdy neslepí, a navíc dojde k jejich okamžitému vytvrzení.

Detail slepených řas

Můj nejhorší zážitek

Kdybych měla vybrat jeden případ nekvalitně odvedené práce, na který určitě nikdy nezapomenu, tak se jednalo o paní, která ke mně přišla a měla na každém oku všechny řasy slepené dohromady. Prozradila mi, že je tak nosí už měsíc a věřte, nebo ne, odstranit je mi trvalo celé dvě hodiny. Kromě removeru jsem musela použít také pinzety a snad nemusím ani říkat, že její vlastní řasy byly neuvěřitelně oslabené a křehké. Naštěstí se nám je důkladnou péčí postupně podařilo posílit a zpevnit.

Pořád si nejste úplně jistá, jak se s podobnými situacemi vypořádat? Ráda s vámi své zkušenosti a tipy ráda proberu na některém z mých kurzů. Obecně ale platí, že kvalitní řasová stylistka na fotografiích svých prací nemá slepence, své zákaznice vždy poučí o tom, jak o řasy následně pečovat a doporučí jim vhodné produkty.

Vaše Karolína

Líbil se vám tento příspěvek? Pošlete ho dál...



Přihlášení zavřít

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.