Máte nějaký dotaz? +420228227652 info@lashespro.cz

Mohlo by se vám líbit

Košík0

V košíku nemáte žádné zboží.

Poznejte 3 tvary umělých řas, které definují rok 2024

12.04.24 2599x přečteno

Sdílet



Možná se tak na první pohled nezdá, ale tvary umělých řas i obecně trendy v prodlužování řas se mění podobně jako trendy v líčení a rok 2024 není výjimkou. Vaše klientky si nicméně přijdou na své bez ohledu na to, zda upřednostňují přirozený look, nebo opulentní objem. Na následujících řádcích vám prozradím, které tvary umělých řas budou hrát prim, a dokonce vám poradím, jaké typy umělých řas svým zákaznicím raději rozmluvte.

Pokud některé z vašich klientek zatím váhaly s otestováním objemových umělých řas, tak letošek je ideální dobou, kdy je vyzkoušet. Pro střídmé zákaznice zvolte 3D nebo 5D variantu, u odvážných se můžete „rozšoupnout“ a aplikovat jim klidně 16D umělé řasy. A již výše zmiňované top tvary roku 2024? Zaměřte se na tyto:

          Ovál – Jedná se o univerzální tvar, který sluší všem tvarům očí a je jako stvořený pro každodenní nošení. Také je skvělou startovací volbou pro nové klientky, které s umělými řasami nemají žádnou zkušenost.

  • Kočičí – Nestárnoucí ikonický „cat eye“ vzhled se těšil velké oblibě už ve starověkém Egyptě a letos bude doslova jeho rok. Všímáte si u některých zákaznic, že za vámi pravidelně chodí s linkou ve tvaru kočičích očí? Ušetřete jim starosti s ranním líčením a vytvořte jim jejich oblíbený vzhled pomocí objemových řas.
  • Paprsky – Milovnice experimentů… Najde se mezi vašimi klientkami? I pro ni něco máme, a to „wispy“ look. Většinou se nosí během zvláštních příležitostí, ale něco nám napovídá, že z nich tato zákaznice udělá každodenní záležitost, která ještě více podpoří její výraznou osobnost.
Nestárnoucí tvary jsou sázkou na jistotu. A v jednoduchosti je krása.
Nestárnoucí tvary jsou sázkou na jistotu. A v jednoduchosti je krása.

Trendy za každou cenu? Ne, děkuji…

Mezi extravagancí a nevkusem je velký rozdíl a já už jsem si stihla všimnout dvou výrazných trendů na TikToku, které vašim klientkám nosit opravdu nedoporučuji. Jsou to:

·       Umělé řasy, které se téměř na konci „třepí “ a vytvářejí tak poměrně nevzhledné bambulky . Tím, jak jsou na koncích těžší, mohou vaše klientky tlačit na očích a rychleji vypadat, případně urychlit padání jejich vlastních řas.

·       Řasy s třpytkami, které jsou sice velmi výrazné a efektní, ale třpytky z nich při každodenním nošení mohou odpadávat. Výsledkem tak bude poničený make-up a nevzhledný „messy“ look, za který ponesete odpovědnost vy.

Jestli některá vaše klientka i tak na jednom z těchto dvou trendů trvá, alespoň jí rizika spojená s jejich nošením sdělte a budete mít čisté svědomí i v případě, že jí je chtě nechtě budete aplikovat.

Trendy jsou zajímavým osvěžením a ozvláštněním světa krásy, ale jsou také dost pomíjivé, a proto není potřeba se jich křečovitě držet. Pamatujte především na to, že nikdy nic nezkazíte lookem, ve kterém se vaše klientky cítí nejlépe, bez ohledu na nejžhavější hity.

 

Mohlo by vás také zajímat:

 

Líbil se vám tento příspěvek? Pošlete ho dál...



Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.